RE: Programování STM32 - přerušení

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Pondělí Říjen 14 21:29:00 CEST 2019

Jasně, byl to ten překlep a pak slepota. To jsem si byl celkem jistý, že jsem to bral přes schránku (no asi v předchozí verzi).

Mám další dotazy, obecně...
Mým cílem je mít asi většinu programu mimo main.c, a tam volat jen pár metod z mého souboru.c, kde bude celá logika.

Jak co nejčistěji v souboru.c pracovat s inicializovanými proměnnými jako huart1, adc...
Jestli chápu správně, stačí mi na začátku mého souboru dát deklaraci těchto proměnných z main.c a přidat jim extern?
Chci v mém souboru.c logovat na uart, takež do něj potřebuji dostat už inicializovaný uart z main.c, takto je to ok nebo je lepší cesta?

A pak další dotaz, pokročil jsem k uartu, do kterého mi gps posílá nmea. Přerušení na příjem mám zapnutý.
Chtěl bych do nějakého bufferu pravidelně kopírovat, co dostanu do RX.
Dívám se do _it, ale je tu více funkcí k přesání, která by pro tento můj účel byla nejlepší __weak void HAL_UART_RxCpltCallback?

Děkuji.

M.