USB-C

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pondělí Říjen 14 15:51:47 CEST 2019

Ja bych naopak cekal ze to alepon ramcove byt treba proprietarne nejak
funkcne vyresili - vzit si na triko pouziti standardniho konektoru natvrdo
s nestardardnim napetim by podle mne byla sebevrazda;-) nehlede na to ze to
normy zakazuji :-). TM.

po 14. 10. 2019 v 12:58 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>