Ventilator PWM

Pondělí Říjen 14 11:22:05 CEST 2019

no nechci tady být za válečného štváče, ale předpokládám, že ten váš
větrák bude mít stejný pajšl, jako EEC0252B3-000U-G99, kterého dva kusy
jsem nedávno kuchnul abych zjistil, proč se zadřely za rok, když podle
datasheetu má vydržet aspoň 5 let nepřetržitého provozu. No zadřely se,
protože provozovatel před zimou zakryl větrací díry aby se tam
nenafoukal sníh a v létě ty molitany nevyndal :-( V ložiskách větráků
byl úplně vyschlý olej - konzistence jako žvýkačka :-(
Nafotil jsem destičku. Na vstupu je dioda a za ní přes napájení
hliníkový elit. Přimlouval bych se aspoň před ten větrák připojit
tlumivku, elit asi moc velkou střídavou složku nezvládne.

Anděl