Re: Li-Ion 18650 a životnost při malé hloubce vybíjení

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pátek Říjen 11 11:35:56 CEST 2019

Když už se tady diskutuje toto téma, mám asi naivní otázku. Existuje nabíječka, která splňuje všechna kriteria pro dosažení co největší životnosti bez toho, že bych musel něco moc hlídat? Tedy že zajistí i vybití, pokud jsem nad limitem. Moje představa je, že na ni po použití píchnu předmětný akumulátor a o víc se nestarám. Pokud má dojít na opětovné použití, tak předem zmáčknu nějaký čudlík a tím vyprovokuji plné nabití. Použití akumulátoru je zcela nepravidelné jak co do času (od jednou za den po jednou za rok), tak i co do hloubky vybití. Pokud existuje, kterou byste doporučili pro důchodcovský rozpočet?
Král