Re: Funguje vám WakeOnLan ve Win10 ?

AZe aze na seznam.cz
Pátek Říjen 11 11:19:26 CEST 2019

Měl jsem Asus VivoMini u TV asi měsíc a jednoho krásného dne nešel zapnout.
Nevím proč, žádným způsobem. Původně tam byl 2,5" klasický hdd, ten jsem
nechal jen pro aktivaci a po několika dnech jsem ho okopíroval na 512 GB SSD
a původní jsem nechal jako druhý disk, je tam na to místo. Reklamace s
původním HDD, po 3 týdnech došel zpátky, "výměna mainboardu", ale na disku
opět celá ta opičárna. Zkusil jsem to celé aktivovat znovu, po tolika akcích
už znám postup, ale přesto, že jsem zadával instalaci česky, výsledkem byla
anglická verze win10. Možná jsem to nějak zblbnul já, to nevím. Dal jsem
zpátky onen SSD s českými W10 a PC zase funguje. Původní HDD tam už nemám,
není tam potřeba, je to v síti s NASy, až se mi bude chtít, dám na něj kopii
českých W10 z SSD, pro případnou další reklamaci.....
aze

-----Původní zpráva-----
From: Vláďa Anděl
Sent: Friday, October 11, 2019 10:48 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Funguje vám WakeOnLan ve Win10 ?

Mě po jedné aktualizaci noťas Lenovo nešel vypnout, po vypnutí se
okamžitě restartoval. Musel jsem ho vypnout brutálně, stisknutím
knoflíku na 5 vteřin a pak nadával při startu. Ale snad druhý den přišla
další aktualizace a vypínání zase fungovalo.
Jinou závadu jsem měl snad někdy vloni. Najednou mi během práce přestal
jít touchpad. Normálně ho skoro nepoužívám, jsem zvyklý na myš. Tak jsem
to nějak neřešil a smířil jsem se s tím, že kousek hw odešel těsně po
záruce. Jenže pak se asi za půl roku po nějaké aktualizaci probudil s
tím, že se chvíli po zapnutí objevila hláška, že chybí ovladač na myš.
Hláška po pár vteřinách zmizela, kliknout na ni nešlo. Myš ale fungovala
také. Pak zase po delší době přestal jít a až nedávno, když se v rámci
aktualizace přeinstalovalo celé windows, zase začal normálně chodit.
Anděl