RE: Programování STM32 - přerušení

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Pátek Říjen 11 07:32:33 CEST 2019

CubeMx nezapina automaticky IRQ, takze mrknete do nastaveni NVIC a patricny EXTI kanal si povolte.

S pozdravem,

Tomas

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of cizek.milan na seznam.cz
Sent: Friday, October 11, 2019 12:40 AM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Programování STM32 - přerušení

Díky, to zní zajímavě, i když zatím bojuju spíše s těmi základy.
Podařilo se mi rozchodit displej s SSD1306 na I2C, ale byl to boj. :-) Na druhou stranu mi na nucleu nechodí zachytávání přerušení tou funkcí HAL_GPI_EXTI_Callback, nechápu proč.
Zkusím na to později kouknout, ale vše je nastavené zdá se správně, jen chybí ten skok do přerušení.
Teď budu řešit jak přijímat data od GPS/NMEA po uartu, abych si mohl občas přečíst souřadnici a ADC, ten vypadá jednoduše.
M.