Re: OT: Funguje vám WakeOnLan ve Win10 ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Říjen 10 20:39:28 CEST 2019

Neakrualizoval se vám BIOS v rámci nějaké aktualizační utility od HP?
Standartne je v BIOSu WOL snad vypnutý. Nebo se ještě mrknout do správce
zařízení do vlastnosti síťové karty jestli je tam zaškrtnuto umožnit
probuzení nebo jak se to přesně jmenuje (v záložce power management).

MG