Re: OT: Funguje vám WakeOnLan ve Win10 ?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Čtvrtek Říjen 10 18:31:29 CEST 2019

Díky za odezvu.

Dělá to to, že to nic nedělá.
Z mého ntb odešlu magic packet na vypnutý cílový počítač, a on se nezapne.
Zkoušel jsem poslat magic packet z jiného pc, a taky se cílový počítač
nezapnul.
Ale když to u vás funguje, tak dělám něco špatně. Budu pátrat.
Také používám program od samuraje, ale radši to ještě zkouknu.

JS