Re: OT: Funguje vám WakeOnLan ve Win10 ?

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 10 17:11:38 CEST 2019

Win 10 je úžasná věc. Asi po nějaké aktualizaci mi na novém notesu Asus
Zenbook s i5 přestal jít zvuk z repráčků i z konektoru pro sluchátka. Těch
aktualizací byla po uvádění do chodu spousta.  Systém nenašel žádnou závadu.
Přes Bluetoth zvuk šel. Přes 1500 rad a pokusů o opravu a nápravu podle rad
na netu a "technické podpory" se při jednom z posledních zoufalých pokusů
spustil upgrade biosu a pak se funkce obnovila.
A co mi sakra vadí, je nucení uživatele používat nesmyslné piny a hesla a
pak je pracně likvidovat. Tyto funkce měly být volitelné.
Svět se zbláznil.
Takže u mne palec dolů.
Na pracovním PC a na notesu Dell mám zatím W7/64 pro a na dvou měřicích
Zotac mám XP .
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jiri Sladek
Sent: Thursday, October 10, 2019 1:03 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Funguje vám WakeOnLan ve Win10 ?

Zdravím, taky prosím o informaci k Win10.

Už několik měsíců se mi nedaří probudit stanice v naší síti
magic-paketem WakeOnLan.
Mám pocit, že je to 'novinka' po nějaké aktualizaci Win10.

Rady, které dříve zabíraly, teď selhávají:
     Najít WOL v BIOSU a zapnout ho
     V BIOSu vypnout ErP (minimalizaci spotřeby)
     Aktualizovat ovladač síťovky
     Vypnout Rychlé zapnutí (v Nastavení napájení)
     U síťovky si pohrát s nastavením Řízení spotřeby

Pozoruji to na různých typech stanic, například
   HP 6200 Pro MicroTower
   HP 8200 SFF
   nebo novější Triline s MB Gigabyte B360M DS3H

Máte někdo stejnou zkušenost?
Co ještě by se dalo zkusit?

Díky.
Jiří Sládek