Re: OT: Jak se vám žije s Win10?

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 10 14:45:47 CEST 2019

S tím neprobuzením při zavřeném víku bych si nebyl jistý. Už se mi stalo i u jiného NTB, že jsem přijel na servis a cestou se zapnul v kufříku.

Start menu naštěstí nepoužívám vůbec. Co používám stále, se startuje s Windows. Co často, to mám připnuté na lištu nebo jako quck lunch. Vše ostatní používané mám jako ikony na liště v Total commanderu.

> Od: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 10.10.2019 13:29
> Předmět: Re: OT: Jak se vám žije s Win10?

Koukám, že nevypínáním počítače si ušetřím hodně starostí:-)
 A asi i tím, že téměř nekoukám na videa...

 Jen když ho někam nesu, tak ho zahibernuju, ale to je pak zavřenej, takže by
 se stejně asi nezap.

 Dřív se občas stávalo, že jsem ráno přišel a bylo po restartu a rozdělaná
 práce fuč, ale to už se tak min. rok nestalo. Aktualizuje se kdy chci já.

 Ze začátku mi vadilo jejich start menu, ale když jsem přišel na to, že
 ikonky můžou být i malé, tak je po problému.

 PH