Re: Programování STM32 - přerušení

Čtvrtek Říjen 10 08:16:40 CEST 2019

UART na LSE ale myslim nejde u 32F10x, az u novejsich modelu. Kazdopadne
komunikacni rychlosti z 32...kHz nic moc. Hlavni hodiny z LSE zvysene
pres PLL pokud vim nejdou u zadneho procesoru STM, bohuzel. Nejhorsi je,
ze nektera mala pouzdra vubec neumoznuji pripojit HSE krystal, jen primo
hodinovy signal.