RE: Programování STM32 - přerušení

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Středa Říjen 9 19:15:03 CEST 2019

Tak jsem trochu pokročil.
Ještě jsem to zjednodušil a postupně zakomentoval i ty některé _Init (RTC, ADC, ADC1) a už to přechází i přes ten delay.
Také jsem si uvědomil, že má jen 1 krystal, tak jsem nechal jen LSE a zrušil HSE a vyhodil z projektu podporu USB...
Také už mi to vypsalo část řetězce do UARTu, takež asi jsem na dobré cestě. Jdu zkoumat dál. Díky

Jinak v případě přerušení se to při krokování chová jak, poznám to, že mi odskočí do metody obsluhující INT?

M.