PIC a High Endurance Flash

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Říjen 9 09:11:05 CEST 2019

Když si místo houpacího křesla pořídím elektrické křeslo, ...
(pouzdro UUDFN-8 není vhodné pro stavbu "sněhuláků": http://www.fucik.name/masinky/mini_light/zapojeni.jpg)

Ono celá úvaha je v zásadě fylozofická, hraji si s jedním challenge na PIC10F322 a proto mi vylézají zajímavosti z dokumentace.

Například to, že v datasheetu není zmínka o tom, že se IoC může "přehlédnout", když v čase změny zároveň provedu read příslušného portu. Což je zvláštní, protože mám pocit, že midrange jádro na to trpělo systematicky. Ale zatím nemám náladu to zkoušet.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 9. 10. 2019 8:32:42
Předmět: Re: PIC a High Endurance Flash

[preposielam]

Ahoj,

no ak nebudes trvat na sot23-6 a uspokojis sa aj s adekvatnym UDFN-8,
tak sa najskor vyber trochu rozsiri a mozes si pozriet aj ATtiny.

A.

Jasně, tohle je metoda, která bude celkem dobře fungovat na
procesorech s nějakou rozumnou porcí flash pro kód. Ale pro PIC10F320,
který má 256/128 (chápej 256 slov celkem, z toho 128 je HEF) a
"normální" čtení pomocí "Program Memory Read" zabere 12 slov, se mi
zdá docela velké omezení.
Mno co už. Asi bych potřeboval, aby vzniknul model PIC16F30x (ta 0
znamená pouzdro SOT232-6 :) )