PIC a High Endurance Flash

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Říjen 7 22:30:17 CEST 2019

Zapisovat sa da iba naraz cele 14-bitove slovo. Spodnych 8 bitov je
HEF, hornych 6 bitov je obycajna FLASH. Obycajna (hornych 6 bitov) sa
casom osucha, HEF vydrzi. Co potrebujete urobit je toto:
1, Pripravit si data tak, aby stacil zapis 8 bitov v jednom slove,
teda sa zmierit s tym ze zo 14-bitoveho slova vyuzijete len 8 bitov.
Celkovo mate 128 bajtov.
2, Pre citanie nepouzivat RETLW + computed goto (opkod pre retlw je v
hornej casti 14-bitoveho slova), ale "k tomu urceny" pristup cez
PMADR/PMDAT/PMCON

J.

po 7. 10. 2019 o 22:08 Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz> napísal(a):