USB ramecek na HDD

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Říjen 7 08:14:56 CEST 2019

Voli bych šuplík na 3.5" SATA dp PC. Dá se do něj dát disk a jede na
plné rychlosti SATA I - III. Neřeší se ovladače. V Win i Linux se dá
legálně disk odpojit za chodu tj. vypne se a můžete vyndat disk. Tento
standard by snad měli podporovat všechny disky a základní desky. Zdroj v
PC snad taky máte trošku dimenzován.

Jinak kabel sata je LVDS, dif. pár tj. žádné napájení tj.
zem,d+,d-,zem,d+,d-,zem. Samozřejmě vedle je nápájecí SATA kabel.

Jirka

Dne 06.10.2019 v 11:16 Michal Gregor napsal(a):
> Zdravim,
>
> dal jsem do PC novy SSD disk. Ze stareho HDD disku jsem udelal zalohu
> a ejhle po 3 mesicich ho vytahnu o on vubec nejede. Takhle zkazit by
> se prece nemel ne?
>
> Poohlizim se po novem disku na zalohu dat. Zaujaly mne dokovaci
> stanice, napriklad tady:
>
> https://www.czc.cz/dokovaci-stanice-pevne-disky/produkty
>
> Rozmery disku jsou nejak standartizovane? Pasuji do dokovacich stanic
> vsechny disky, ktere maji SATA konektor? Pouzil bych to na vice disku,
> plus na obcasne opravy pocitacu.
>
> Michal Gregor

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz