Zasilky z ALI

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Říjen 4 10:11:27 CEST 2019

Zdravím osazenstvo

a hlásím, že jsem asi šťastlivec. Zatím se mi ztratila jen jedna
zásilka. To zřejmě zavinila ČP, protože nedodala zprávu o uložení
zásilky a tu "vrátila odesilateli". Už několikrát jsem byl na poště
odhadem nebo podle trackingu ... a ejhle, něco tam pro mne měli, jen mi
to nějak neoznámili .... Nebo zásilka, které to z Číny na hlavní poštu
trvalo stejně dlouho, jako zbytek cesty přes Prahu. Nebo zásilka, která
se podle trackingu měsíc válela na centrálním překladišti v Malešicích a
poté, co jsem sehnal neveřejné číslo přímo tam a prošťouchnul to, druhý
den dorazila.

Zeman