Obvod pro management napajeni zalohovane SRAM

Čtvrtek Říjen 3 21:08:01 CEST 2019

Asi to dava smysl, nakonec ve mne hloda cervik zahodit SRAM a vrazit tam
FLASH a po problemu, pro aktualni pouziti by mela zivotnost asi 500
let... Ale asi by to byla moc revolucni zmena, je to jen upgrade 15+ let
stareho modulu. SRAM dam 512kB SPI misto paralelni,  STM690 vyhovi na
napajeni,  ^CS hodim pres 74LVC00 na ^PFO (a 2MB SPI flash za dvacku tam
dam pro sichr taky ;-) )