Obvod pro management napajeni zalohovane SRAM

Čtvrtek Říjen 3 20:21:17 CEST 2019

Tak jako prvni tip to vypada dobre, trosku problem je jen v tom, ze to
stoji skoro 2 kila - to je asi 2x vic, nez ta pamet co to ma managovat a
5x vic nez ten stredoveky obvod z tranzistoru a logiky... Jedna se o
serii 25 ks.