Doprava PCB z Ciny

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Říjen 3 11:08:51 CEST 2019

Zdravím,

naposledy v srpnu jsem bral desky a šablonu u JLCPCB za 37 dolarů bez
poštovného přes DHL Hong Kong.
Prošlo to DHL, celní dluh 0, poplatky DHL 0.
Součástí emailu je i XML soubor, který se na webu celní správy převede
na doklad o celním řízení pro účetnictví.

Takto bez dalších nákladů beru desky od Elecrow a JLCPCB už několik let.
Firma má EORI registraci a s DHL jsem kdysi podepisoval plnou moc pro
vyřizování celních řízení.

Oja