Doprava PCB z Ciny

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 3 10:21:30 CEST 2019

Dostanete od nich prislusne doklady, zejmena JSD pro zauctovani.
Poplatek 550,- byval od DPH osvobozen.

V.
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 3. 10. 2019 9:52:05
Předmět: Re: Doprava PCB z Ciny
"Dik za info, jeste by mne zajimalo, kdyz to projde takhle oficialne, da
se uplatnit DPH od DHL normalne ve firme? Tzn. dostanu od nich danovy
doklad? Nebo jsou s tim komplikace a je lepsi se tvarit jako fyzicka
osoba a odepsat tech par stovek?

> Ty časy pro "DHL" platí, k tomu si přidej 2 dni na výrobu a je to (v
neděli odpoledne objednám, v pátek dopoledne mám na stole).

> Co je podstatné - protože je to >22€. budeš platit daň. Ta bude pár korun,
k tomu ti DHL naúčtuje proclení (cca 500). V případě DHL to znamená, že po
naložení do letadla dostaneš SMS/mail, kde ti napíšou, že máš zaplatit XYZ a
že pokud nic neuděláš, tak přijede pošťák a dáš mu to v hotovosti, nebo
kartou. Neznamená to žádné zdržení, pokud dostane pošťák drobné, vydá
zásilku a je to v pohodě.

> Ještě bych mohl upozornit, že obchodníkům z JLC moc nevadí psát na zásilku
přiměřenější čístku. (nechávám si psát $22.14, to je pořád méně než limit a
přitom je to dost na takovou zásilku). Normálně hned po objednání napíšu
mail na sales na jlc s číslem zakázky a požadovanou částkou. Za pár minut
přijde že to udělali.