RE: Programování STM32 - přerušení

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 3 09:13:31 CEST 2019

Tyto v2 také mám nakoupené, spíše jsem uvažoval o té v3, pokud by to mělo nějaké výhody.

M.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, October 3, 2019 9:00 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Programování STM32 - přerušení

nemusi to byt v main.c, muze to byt v jakemkoli zdrojaku co se linkuje.

k tem programatorum, mam i origo ST Link ale masivne pouzivam Cinske klony, napr. https://www.aliexpress.com/item/32986327283.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.65734c4d4eoOd4 (mam jich uz asi 10, nez bych to odpojoval od rozpracovane desky tak radsi objednam par dalsich) a funguji bez vyhrad se vsemi radami MCU. Nakonec firmware v nich se aktualizuje normalne a bez reci to vezme. Jedinym problemem je samozrejme chybejici ochrana rozhrani,obcas se nejaky pri brutalnejsim zachazeni odpali ale to resim zase objednanim par dalsich kusu ;-)

Taky se da k tomu ucelu pouzit vetsina Discovery a vsechny Nucleo kity (po nejakem odpojeni propojek atp.)