Zasilky z ALI

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 3 06:22:36 CEST 2019

Dlouho jsem z Ali neobjednával, ale poslední dobou jsem zaznamenal zajímavé paradoxy:
- Některý prodejce má možnost vybrat odeslání z CZ, ale u některého překvapivě nejde zvolit CZ jako země doručení (podobně někde nejde zvolit z DE do CZ)
- Cena za doručení z CZ do CZ je vyšší než z CN do CZ (to není tak překvapivé), ale třeba i než z FR do CZ.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Wednesday, October 2, 2019 8:58 PM
To: HW-news
Subject: RE: Zasilky z ALI

Mám zásilky, které tu jsou za 10 dnů, zásilky, které jsou tu za měsíc, zásilky, které tu jsou za 2 měsíce, stejně jako zásilky, které nepřijdou vůbec. Děje se to v průběhu celého roku, takže jsi holt zrovna měl štěstí, že se to povedlo 😊 A hlavně že zásilku nezdrželi na poště. Ti to taky krásně dokážou.

Z Číny chodí balíčky přes všechny možné země. Já bych řekl, že prostě cestuje kontejner do Estonska, tak ho doplní zásilkami, tam je pak přeštítkují a přepošlou. Mně nejvíc vadí, že zásilka dostane jiné číslo zásilky, tedy jiný čárový kód, a mně se pak blbě dohledává.

Nebo mi pije krev Zásilkovna a ten pitomý polský dopravce, který zásilky drze přeposílá do Zásilkovny. Číňani nejen že nic netuší, ale ani to nemohou ovlivnit. A pak na to doplácejí.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem