UART přes napájecí vodiče

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Úterý Říjen 1 22:39:47 CEST 2019

Zdravím konferu,

Řeším doma problém - mám 2 vodiče, v kterých je 12V napájení pro jeden modul
ve sklepě. Nemám možnost přidat další vodič, tedy přes ty samé 2 vodiče
řeším, jak poslat komunikaci (UART) a ovládat tak ještě jiný modul.

Našel jsem pouze toto schéma
https://www.electronicdesign.com/communications/simple-circuit-communicates-
over-low-voltage-power-lines

Hledal jsem nějaké hotové varianty na Ali, eBay, ale asi se neumím správně
zeptat.

Neřešil jste někdo něco podobného? Přenos mi stačí 9600 baud.

Přinejhorším postavím něco obdobného dle schématu, není to nic složitého,
ale pokud bude hotovka za pár babek, budu rád.

Radek