Re: OT_ účet proti podvodu

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Říjen 1 20:51:33 CEST 2019

A ověřoval si reputaci e-shopu např. na Heurece?

Také bývá dobré napsat do zprávy pro příjemce, co vlastně kupuji. Pro
případný spor při man-in-the-middle to může pomoci - prokážu, že jsem se
nesnažil o podvod.

Viz např.
https://www.lupa.cz/clanky/frantisek-fuka-je-v-bitcoinove-kauze-nevinny-musi-ale-vratit-450-korun/

L.