Re: OT_ účet proti podvodu

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Úterý Říjen 1 18:30:23 CEST 2019

Já bych typoval následující scénář:
1) Přijdou peníze z neznámého účtu
2) Ozve se člověk, že jsou jeho a chce je poslat zpátky, ale na jiný účet
3) Ozve se banka, že mi přišly omylem peníze a budou je chtít vrátit.
Nemohu dát moje údaje tomu, kdy mi peníze poslal, ale mohou je dát
policii, protože neoprávněné obohacení
4) To, že jsem už peníze poslal na jiný účet, nelépe u jiné banky, je
můj problém.