Osciloskop po X-te

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 1 10:40:56 CEST 2019

[preposielam]

Ahoj,

na vyber je Hantek, Owon a Siglent, ine som nenasiel, a ceny do cca.
1k EUR. Hantek je v TME, ostatne su tu:

https://owontechnology.eu/oscilloscopes/handheld-oscilloscopes.html
https://www.siglent.eu/oscilloscopes/handheld-oscilloscope.html

Ked budete pozerat po strankach vyrobcov, tak maju v ponuke aj tie s
izolovanymi kanalmi. Ale vyber aj tak nie je velky a treba si zjavne
priplatit. Alebo si pockajte na zlavovu akciu...

U mna osobne zvitazila zlavova akcia a korekcia poziadaviek...
Spociatku som chcel izolovane kanaly tiez, obcas je dobre vidiet, co
sa deje na jednotlivych suciastkach bez toho, aby som vsetko
vyresetoval, ale potom som to silne skorigoval na moje zamyslane
vyuzitie a uspokojil sa s inym riesenim...

A.

muzu jeste k tematu otazku, co je dostupneho s izolovanymi kanaly ?
mam na stole uz x let HANTEK DSO1152S,
https://www.tme.eu/cz/details/dso1152s/prenosne-osciloskopy-skopometry/hantek/,
  a koukam, ze v kategorii treba do 30kkc neni nic jineho k pouziti ?
dik za pripadne info.
tomik.
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65