Osciloskop po X-te

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Říjen 1 00:05:02 CEST 2019

Ja mam doma MSO5074. Funguje podla mna dobre, resp. nenasiel som na
nom nejake zjavne chyby, hoci firmware je stale prva verzia
00.01.00.00. Vonku je novsi firmware, na webe sa daju najst aj navody
ako si "odomknut" featury ktore v modeli 5074 nie su zapnute (trebars
350MHz sirka pasma, dvojkanalovy arbitrary waveform generator, deep
memory a ine). Ja som to zatial neskusal, MSO5074 je pomerne novy typ
a chcem tomu nechat trochu casu. V novembri ma vyjst novy firmware,
predpokladam ze dovtedy sa trochu utrasu a zjednodusia navody na
"hacknutie" a objavia sa pripadne problemy. Inak ma aj 16-kanalovy LA,
ale treba k nemu dokupit "hlavu" - v podstate 16x meracia sonda s
plosakom na ktorom su ECL komparatory.

ne 29. 9. 2019 o 23:19 Josef Šíp <sip na raab.cz> napísal(a):