[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 30 21:01:06 CET 2019

To máte štěstí, já jsem na to nekoukal a zásilka odešla zpět. Já mezi tím
vyvolal spor. Vrátili celou částku i včetně poštovného.
Výsledek je  že  já nemám nic a ten prodejce mi napsal,
že se mu takové jednání nelíbí, že jsem měl rovnou napsat, že už jsem si to
rozmyslel a zboží už nechci.

A o další zásilku jsem přišel, když ji ČP strčili do schránky tak, že
koukala ven, protože se tam nevešla.
Ani bych o tom nevěděl, ale říkal mi to známý, který šel okolo  a pak se mi
někdy ptal, co mi to přišlo, že to čouhalo ven.
Objednal jsem pro děti na elektrokroužek taková  pravítka  vyleptaná na
DPS, 12 ks.  Někdo je z té schránky nejspíš  sebral.
Ani jsem to nedisputoval. Za neschopnost ČP vypsat kus papíru nemůže
donekonečna pykat někdo jiný.

Snažím se všechno co mi chodí odklánět od ČP , ale bohužel někdy to nejde.
Ale už mi došla trpělivost.  Dám ke schránkám kameru a budu pošťáky hlídat.