[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 30 14:26:04 CET 2019

Ahoj, chceš popsat celej proces?
Já tě varoval :)

Pokud je to to co označují jako DHL international, tak je to služba D2D
(Door to door). Vyrobí desku, požádají o přepravu, kurýr to vyzvedne v
továrně a doručí až k tobě. Je to dražší, protože jsou to dvě dopravy -
z továrny na poštu a pak ta poštovní k tobě. Obojí v režii DHL, takže je
to rychlejší.

To co označují jako DHL Hongkong, to je pro mne B2C. Tedy někdo doveze
paletu zásilek rovnou do "mezinárodní třídírny" a odtud jí teprve
doručuje DHL Express. Ta prodleva vzniká tím, že oni vytvoří zásilku,
nahlásí jí do systému, ale pak se čeká, až bude plná paleta (paletu
berte s rezervou, možná mají kontejner, nebo jiný lot) a až jí někdo
hodí do té třídírny. Může se stát, že jsi jeden z posledních, pak to je
dost rychlé, ale možná jsi jeden z prvních, tak se čeká celkem dlouho.
Jestli to vozí nějakou sběrnou službou třeba jednou za týden, tak půjde
vysledovat, který den to je.

Jindra