OT: DVB T2, RPi

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Listopad 29 13:59:08 CET 2019

Ano,

pokud budu hledat nejlevnější STB tak RPi nebude cesta, cílem je najít
poměrně levné řešení které bude mít uspokojivou funkčnost. babičce jsem
koupil nějaký STB (teď nevím výrobce a typ), a než jsem ho rozběhl, tak
šel 2x na reklamaci. když se přecházelo na DVB T, tak jsem naše STB vždy
reklamoval taky několikrát.

Zásadní rozdíl je v mnohoúčelovosti  - až někdy vyměním televizi, tak
STB mohu leda vyhodit,  RPi si najde svoje využití i kdyby mi měl jen
přehrávat hudbu v dílně. STB zaznamenávají obvykle na nějaký obskurdní
formát, takže když to video chci vytáhnout a použít někde jinde tak to
nejde - jde to přehrát jen v tom STB. prostě STB je jeden klacek za
druhým pod nohama, když to chcete použit jen trochu jinak, než plánoval
autor.

A další zásadní rozdíl je vtom, že pokud Vám bude na STB něco vadit, tak
si můžete jít stěžovat leda na lampárnu, protože další verze firmware
nikdy nebude.

Petr