DVBT@ streamer WAS: OT: DVB T2, RPi

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Listopad 29 13:39:14 CET 2019

Ahoj
Kdyz se tu resi prechod na DVBT2, tak bych se pridal s dotazem, ackoliv
TV sleduji obcas jen decka a nic vazneho se prechodem na novy standard a
pripadne odmlceni nestane ;-)

Mam chytrou TV Gogen TVH 24550 WEBW ta ma ethernet a tuner DBVT/C a asi
i UPnP ci DNLP.
A pak prehravac bluray Sony, BDP-S6700, ten ma taky ethernet a wifi.

Jelikoz TV ma stary tuner a  ja nechci  dalsi heblo s dalsim ovladacem +
prekablovani (pac mam vse propojeno i na 3d projekci pres centralni
video prepinac ci ako sa to vola ;-) - takova ta bedna se zesilovaci a
spousty vstupu a vystupu) tak me napadlo koupit streamer V na Box
XTi-3442/3452 (DVB-T/DVB-T2/DVB-C) DVB-T2 do domácí sítě IP, kterou mam
natazenou do kazdeho pokoje.

Bude to takto fungovat ?
A kdyz, tak jak?
Jeste jsem to nemel sanci detailne studovat a streamer neni vec za par
stovek, tak abych nemel dalsi zbytecnost doma.

Diky za pripadne reseni.

Libor