OT: DVB T2, RPi

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Listopad 29 12:04:04 CET 2019

Zdravím,

vypnutí původního DVB T se nějak blíží, tak řeším co s tím. Se settop
boxy mám historicky velmi špatnou zkušenost, vždy to byly totální
aušusy, co se kazili. O nedodělanosti SW a nízké uživatelské  pohodě ani
nemluvě.

Máme doma 3 televize (většinou používané jen jako monitory)  a jen
představa , že mám koupit podobné 3 zmetky, tak se o mě pokouší infarkt.
:-).

Pokud je zapnutý televizní program, tak je to jen něco z ČT multiplexu,
takže de fakto jeden tuner by mi stačil.  Jede mi doma 1x RPi 3 (jako
domácí server na lecos)  a jako relikvii mám RPi B (256MB ram).

Jestli to chápu správně tak RPi TV HAT by měl fungovat na obou a
nastreamuje multiplex do sítě.  Čím to ale přehrávat? HW podporu pro
HVEC/H265 nemá ani jedno RPi. Včera jsem vyhrábl nějaké video v H265 a
rozlišení 720 a ten staříček ho pochopitelně nepřehrál. S videem  v H264
i FHD si ale poradil celkem obstojně.

Máte někdo vyzkoušeno co RPi zvládne a nebo čím ten stream z TV HATu
přehrát u televize?

Díky

Petr