jitrnice jakou svet nevidel - HE3DA?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Listopad 28 11:06:14 CET 2019

Mají na to 4 publikované patenty, , dají se najít ve veřejné databázi
Espacenet, nejmladší z roku 2011, t.j. platnost do roku 2031.  Je docela
možné, že tají detaily té technologie a nebo píší nové patenty,aby to
ochránili na dalších 20 let.
Třeba to už začnou prodávat a tak se o tom něco dozvíme. Když jsem ještě
pracoval, dvakrát jsem s panem Procházkou telefonoval, ale vzorek
poskytnout nebyl ochoten,
jen sladké řeči.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

st 27. 11. 2019 v 14:00 odesílatel Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>