Re: OT: přeinstalace windows

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Listopad 28 10:49:19 CET 2019

Dobrý den,

Na tom notebooku to šlo. Byly tam legální Win7, takže jsem si stáhnul
nějakým jejich programem MediaCreationTool1903.exe instalační soubory.
Nechal jsem to uložit jako .iso. Z toho jsem udělal bootovací flash, z
ní nabootoval, zformátoval disk, a spustil instalaci. Chtělo to po mě
licenční číslo. Takže jsem tam zadal licenci těch původních Win7. Prošlo
to, a už jsem jenom doinstaloval některé ovladače.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /