RE: OT: přeinstalace windows

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Listopad 28 10:49:05 CET 2019

Zdravim,

Pokial dodrzujete zakladne principy pouzivania OS a aplikacii nic vas nenuti
upgradovat na novsi OS pokial Vam to nic co by Vas zaujalo neprinesie.
Problem nastane ked budete chciet nainstalovat aplikaciu, ktora inde ako na WIn 10
nejde. (hoci by mohla :) Tak prejdete na novsi OS a tu hrozi ze Vam nepobezia
aplikacie ktore ste pouzivali na starsom OS. Tieto mozu mat neporovnatelne vacsiu
hodnotu ako novy fialovy poprehadzovany upgrade.
Niektore veci moralne nestartnu. Nikdy.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of AZe
Sent: 28. novembra 2019 10:36
To: HW-news
Subject: Re: OT: přeinstalace windows

Mám podobný problém, ale pokud to půjde, nechám W7Pro, protože nebýt toho, že dnes nekoupíte PC s ničím jiným, a ani to nejde změnit, nikdy bych si ten hnus fialový W10 nenainstaloval.
Na dvou PC Zotac pro měření dodnes bez problémů běží XP.
Synek ajťák si W10 pochvaluje, ale já to vidím podobně jako tento:
https://www.youtube.com/watch?v=JHQHrkw586A&t=152s
Jinak ajťák doporučuje, když už, tak čistou instalaci, jinak tam zůstane spousta balastu.
aze