jitrnice jakou svet nevidel - HE3DA?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 27 18:37:11 CET 2019

 A důvod, proč je takový obrovský problém na nějaké elektrofakultě
prezentovat změřené parametry pod přísným dohledem autora ....? Když tedy
opak je pravdou a je to opravdu baterie, kterou svět neviděl,
tak mě nenapadá jediný důvod  proč  právníci drží  "datasheet" pod
pokličkou.
Ale napadá mě minimálně 5 jiných důvodů, proč to dělají, už se to tu
probíralo.
Já tomu panu vynálezci nevěřím ani to, že žije, natož že má převratnou
baterii.

Vypadá to, že právník, se kterým jste kvůli něčemu jednal má velmi dobře
zvládnutou  praxi, jak ovlivnit a zpracovat klienta.
Také tu jednoho takového máme, doslova kouzelník...oni jsou v tom dobře
"študovaní"  vedle právnického vzdělání tam je i psychologie :-)

st 27. 11. 2019 v 14:00 odesílatel Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>