instalacia Linux

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 27 12:17:11 CET 2019

Což pravděpodobně zůstane, než vznikne nějaká chyba a paměť to celou vyžere. Teď se mně to stalo na serveru, kde byla přímo chyba v DB (špatně vytvořená položka, která měla několik set tisíc záznamů), Apache spolehlivě vyžral paměť i swap. Ale díky existenci swapu jsem se mohl přihlásit a restartovat Apache a vyřešit tím nedostatek paměti. Sice to trochu byla tahová strategie, ale šlo to zachránit. Pak se mohla hledat chyba.
Takže nevím, jestli je potřeba tolik swapu, ale určitě se nějaký hodí pro tyto pekelné chvíle.