zavada na LCD TV

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 26 19:53:22 CET 2019

Přesně tohle mi dělá i class D zesík z Ali. Když jsem ho poprvé zkoušel, tak
jsem pomalu přidával napětí ... až když jsem tam druhej den pustil rovnou
24, tak vše OK. Nedávno, po x měsících nepřetržitého zapnutí, "umřel".
Stačilo na půl dne vypnout a zas hraje.

A známej včera zapojil kondík 1 mili nabitej na 12 V do USB v noťasu (ano,
arduino u toho nechybělo:-) ). Vypadal zcela mrtvě. Pomohlo vyndat baterku
od RTC a zkratovat.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Josef Zeman
Už se mi taky tak povedlo opravit pár přístrojů. Záhada obvykle
spočívala v tom, že se opravdu pořádně vybily všechny kondenzátory a
tím se resetovaly obvody, které i dlouho po vypnutí udržovaly cosi v
paměti. Různé signálové procesory a podobné obvody, což jsou mnohdy
zákaznicky naprogramované a přeznačené běžné procesory, dokáží
různé zajímavosti. A odpojení zdroje je nepřesvědčí. Až nutnost
nastartovat opravdu zastudena a všechno si natahat znovu.