zavada na LCD TV

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Listopad 26 14:00:18 CET 2019

Hlasim, ze telka funguje. Bola 4 mesiace otvorena, teraz som konecne
zohnal osciloskop, ze sa pozriem na to napajanie.

Ale...

Zapol som telku a fungovala, ziadna vada na obraze. Nechal som ju par
hodin bezat, vsetko OK, tak som ju zlozil.

Stacilo pohrozit osciloskopom.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.