ENGINEER SS-02 Re: jak osetrit kov, aby se nechytal cin ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Listopad 26 13:54:52 CET 2019

Není to odpověď na otázku, ale třeba to bude pro někoho užitečné.

Mám tuto ruční odsavacku a nemohu si ji vynachválit. Pravda nestojí pár
korun.

https://www.tme.eu/cz/details/fut.ss-02/pajeci-odsavacky/engineer/ss-02/

To co z ní dělá dobrou odsavacku je silikonova trubička na hrotu, která při
odsávání utesni okolí a odsava se s ní daleko lépe než s těmi, které mají
tuhý hrot.