jak osetrit kov, aby se nechytal cin ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 26 12:50:10 CET 2019

Není problém v nevhodném poměru průtok vzduchu/teplota tělíska?
Pokud je teplota příliš nízká, tak cín stačí ztuhnout, zvlášť při malém
průtoku.
Zkusil bych zvednout teplotu toho hrotu, nebo ten konec tepelně
zaizolovat (obalit), aby tam nebyl takový tepelný gradient mezi
vyhřívanou částí a chladnějším koncem.
Jinak ty spreje pro svařování musí fungovat. Otázkou je, jak Váš
testovací model s cuprextitem (tedy s mědí) byl vypovídající.

A jako dočasné řešení ke každé stanici přiložit špejli na propíchnutí té
trubičky (než to vyřešíte pořádně). ;-)

PL