Indikace rozsviceni a plocha solarniho clanku

Pondělí Listopad 25 07:04:31 CET 2019

Pruhledna izolepa pres diru by nestacila?
Nebo jestli to ma byt barevny, tak kus cervenyho igelitaku z nejakeho libovolneho
produktu (odpadu z plastovych obalu mame za tyden plny kos, to bych se divil, kdyby
tam neco nebylo cervenyho na aspon takhle male plose). Nebo koupit za par kacek v
papirnictvi jeden cerveny "euroobal"?

D.O.