Ramecek na sim karty - kde sehnat?

Pátek Listopad 22 18:04:19 CET 2019

Nic z toho jednoduše nejde. Experienty nechci riskovat, protože by se tam
karta mohla zaseknout a nepůjde ani dovnitř ani ven...

Řezat laserem, to je kulovnice na komára a aby to nestálo víc než telefon.

Jestli shánět vzor, to už můžu rovnou shánět ten šuplík.

Telefon jednoduše rozebrat nejde, tyhle moderní telefony nejsou
rozebíratelné, nemají sundávací zadní kryt ani vyměnitelnou baterii. Proto
mají ten šuplíček na strkání karet z boku.

Už jsem si něco objednal, není to přímo pro můj telefon, ale vypadá to
podobně.

P.K.