baterky NiMH do DECT telefonu

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Listopad 22 16:43:32 CET 2019

Myslím že to tu před časem běželo, že dodávali dva druhy. Jedny byly OK
a druhé asi nic moc.
Ty co mám ani fakt nevím. Jsou ještě neotevřené a protože je už
nepoužívám, tak jsou grátis k mání. Nedávno jsem dával na FB obrázky a
info o jednom zařízení, které jsem stavěl v cca no ať nekecám, tak v
1985-6 a tam jsou NiCD 600 mAh a drží dodnes :-D
Tam se počítalo, že to bude trvale zapojené a tak jsem je nechal dobíjet
jen malým proudem.
Hezký den všem, Jindra Polívka