OT: Asi jsem objevil poklad - volna energie, etc..

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Pátek Listopad 22 16:05:43 CET 2019

Pozor, trochu jsem se v soudech unáhlil, tahle perla se vyskytuje pouze
v první verzi práce, na kterou byl odkaz. Tahle nebyla obhájena. V novém
textu druhé verze, kterou student obhájil, už jsem ten text nenašel. No
alespoň něco.
          Tomáš OK2PNQ