baterky NiMH do DECT telefonu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 22 13:01:11 CET 2019

Dejte tam NiCD a bude klid. Vyzkouseno, Alespon u G3010 je to doporuceni.
Mimochodem ty NiMH z Lidlu (Tronic) jsou hodne vadne, uz je nekupuji...
resil jsem to pred casem a nic nevyresil.
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/11047/nekvalitni-zbozi-aa-nabijeci-clanky-2400mah-tronic
     Stale jsou obcas v nabidce mizerne clanky buhvijakeho puvodu, ted pro
zmenu kapacitu maji, ale po cca 10 cyklech jde kapacita na pulku a mene.
Posledni varka 2400 s malym samovybijenim mela po 10 cyklech 1100mAh.
Mikrotuzky to same.