FW: CCTV kamera

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 20 15:53:10 CET 2019

A este doplnim:

CCD pri  taveniacich peciach  odchadzaju do cierna (optika to teplo prezije)
CCD v priestore nahodne lietajucich protonov najskor im pribudaju biele bodky neskor odidu uplne do ciernej.

j.

-----Original Message-----
From: Zuffa Jan
Sent: 20. novembra 2019 15:35
To: 'HW-news'
Subject: RE: CCTV kamera

Z vyjadrenia nasich servisakov:

V pripade vypadku CCD cipu to vyzera nasledovne:
Nepravidelne farebne pasy
Polovica obrazu cierna a postupne cernota postupuje casom do zvysku cipu Cely obraz postupne ide do bielej az vo finale nie je vidiet nic.
Instaluju desiatky kamier rocne takze sa im da verit Ked boli kamery este v zaruke, menila sa vzdy doska s CCD.

j.