Re: naklonování disku pomocí bitové zálohy..

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Listopad 19 19:50:56 CET 2019

presne jsem to delal podle tohoto odkazu.
sice nebyla vysvicena, ale nejak se kliklo a slo to .
http://cs.wondershare.com/recover-data/how-to-resize-partition-in-windows-10-8-7.html
tomik.
p.s. ten prvni odkaz jsem nejak netrefil, ten soucasny je z moji
historie prohlizece ,,

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín