Re: Cloud [Was: Re: wifi zásuvka]

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 19 17:07:35 CET 2019

Na druhou stranu, zas se pak člověk musí starat o SIM a platit aby
nepřestala fungovat. Aspoň na tom skončily všechny moje nápady ohledně užití
této cesty.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Josef Zeman
To je úkol přesně pro ten SMS komunikátor. Má to binární vstupy a
výstupy a relé. SMS si mohu vymyslet jakou chci. Chce to kód, takže i se
znalostí čísla mi to nikdo prozvoněním nezapne. Zapíšu do toho a pošlu
třeba "1234 zatop" nebo "1234 netop" a cvakne relátko. Žádný server
někde v mracích do toho nekecá. Krom toho to má sběrnici, na kterou se
dají připojit třeba teplotní čidla a umí to vyvolat akci od naměřené
hodnoty. Je to letité, ale něco podobného dělá Level Náchod snad dál. A
asi nebudou sami.