Re: Cloud [Was: Re: wifi zásuvka]

Úterý Listopad 19 14:18:29 CET 2019

No to jsem si zase koupil blbost - potřeboval jsem pro přítelkyni
vyřešit, aby si zapnula topení než přijde domů. Nejjednodušší řešení mi
přišlo wifi zásuvka, v ní napaječ a malý topný odpůrek, který o pár
stupňů přihřeje čidlo termostatu když to topit nemá. Ale fungovat to
bude. Kdybych místo toho koupil arduino s modulem na wifi, snad by se
povedlo ovládat to třeba posláním krátkého textu mailem. Ostatně mám
rádio Hama, kde pokud chci přidat internetové rádio, které nenajdu v
seznamu, taky se to nezapíše do paměti toho rádia, ale kamsi snad na
server Hama. Nechápu, co výrobce k takovému řešení vede. Jednoduchost
naprogramování? Nebo pocit, že mají všechno pod kontrolou? Možná
(anonymizovaná???) informace, kolik lidí co poslouchá... V případě té
zásuvky jsou nasbíraná data úplně k ničemu.

Anděl